30 Kasım 2007 Cuma

annemin mutfağından (yürekli karnıbahar)




Annemin o güzel ellerinden çıkmış bu yürekli karnıbahar yemeği,benim etle pek aram hoş olmasada sevdim tadı muhteşem ötesi lezzetli bir soslu yürekli karnıbahardı bu denemenizi tavsiye ederim.


1-karnıbahar yıkanır ayıklanır. bölünür.
2-soğanları annem ayrı bir tavada kavurdu içine baharat ve yürek koydu tabi birde domates rendesi salça.
3-hapsini birleştirmden,karnıbaharı az zeytinyağına pişirdi ve üzerine hazır ettiği harçtan döktü vee bu kadar.çok kolay velezetli yani:)
AFİYET OLSUN.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

blogunuza yeni rastladım,şu yürekli karnıbahar çok ilgimi çekti:)ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

cok degisik tarif muhteem gorunyor karnibaharin her turlusunu severim.ben kus basi etle yapiyorum.oda guzel oluyor.
ellerine saglik canim.
sevgilerimi biraktim.

Disalce dedi ki...

burayada geleyim dedim....

karnıbaharı bizim evde tüketen yok maalesef....

ev ahalisinşin çoğu neyi severse hep onlar pişiyor...böyle olunca bazı vitaminli sebzelerdende uzak kalıyoruz...sevdirmenin bir yolunu bulmam lazım..aslında yukardaki tarif nefis bir alıştırıcı olabilir....annenin ellerine sağlık....

Yaren dedi ki...

Canim ben karnibahar yemegini cok severim,böyle kiymalisini,biraz limon icine harika oluyor.Yüreklisini hic denemedim ama eminim o da haríkadir.Bu yemegi yapmak icin yürek ister yaa:)))) Anneciginin ellerine saglik canim benim tabi seninde.

Yaren dedi ki...

D A V E T I Y E

Merhaba arkadaslar, bu gün saat 14.00 te Türkiye saati ile 15.00 te AYYA Bayan blogcular kahvesinin acilisi var.Tüm blogcu arkadaslari davet ediyoruz,buyursunlar.

Aynur Yaren

www.ayyachat.blogspot.com

Unknown dedi ki...

merhabalar
ziyaretine gelmistim canim hayirli geceler diliyorum sevgilerimi biraktim.

Tijen dedi ki...

Ne güzel bir isim Sena!
Yürekli karnabahar...

oguzhan dedi ki...

Karnıbaharın yüreğimi olurmuş :)

oluyomuş. kahvaltıda gidermi acaba?